reklama

Ach, ty mi tak voniaš

Zabudnite na predsudky. Ak chcete nájsť toho pravého, alebo tú pravú, nechajte sa viesť čuchom. Zavrite oči, vyrazte do ulíc a dýchajte z plných pľúc. Obojstranná spokojnosť je zaručená.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Verím, že nie som jediná, komu sa už prihodilo, že mu ľudia boli symptickí, alebo nesympatickí takmer od prvého momentu, ako sa s nimi stretol. Kedysi som si myslela, že je to kúzlo, osud :). Neskôr som si ale uvedomila, že to, čo ma presvedčilo, bola ich vôňa. A odkedy som na to prišla, nechávam sa viesť čuchom cielene. A ak neverím v lásku na prvý pohľad, tak určite verím na prvý počuch.

Na Spektre som videla dokument, v ktorom vedci z cardiffskej unverzity nechali mužov spať tri noci v tých istých tričká, tie potom zabalili do krabíc s otvorom na ovoniavanie a taký skvelý humus dali rad radom ovoňať horde žien. Úlohou "opachovačiek" bolo určiť, ktorý pach potu považujú za menej a viac príťažlivý. Úžasní vedci prišli na to, že každá žena prirodzene považovala za príťažlivý pach muža, ktorého imunitný systém ju vhodne dopĺňal. Ako som si našla na internete, išlo o skladbu molekúl MHC (Major Histocompatibility Complex). Rôzne MHC molekuly bojujú proti rôznym ochoreniam a každý máme v sebe určitú výbavu. Ovoniavajúce ženy považovali za najsamsexejší pach mužov, ktorých skladba MHC molekúl bola iná, než ich vlastná.

Okrem iného vedci zistili, že každý si podvedome vyberá parfum, ktorého zloženie zvýrazňuje vôňu jeho imunitného systému. Preto niektoré parfumy na jednom človeku voňajú úžasne, zatiaľ čo na inom údesne.

Vždy ma poteší, keď mi vedci potvrdia, čo už dávno viem :). Ak vám raz partner nevonia, nič, čo s ním robíte nie je dobré. Ak sa vám ale vôňa jeho tela páči, vyhovuje vám čokoľvek, nemáte hranice. A aj jeho vôňa sa vám páči, či je čisto osprchovaný, alebo k vám dobehne z posilňovne spotený ako drevorubač. Takže milí moji, ak vám partnerka hovorí, že toto jej nevonia, tamto jej nevonia, vymeňte ju. Niekde po svete určite behá taká, ktorá vás od lásky zje.

Sandra Dernerová

Sandra Dernerová

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žena, slovenský štandard. Život si riadi sama a na riešenie problémov využíva mágiu, drzosť a tvrdohlavosť. Zoznam autorových rubrík:  SexíčekVzťahyŤažké ezoteričnoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu