reklama

Mamííí, pomóóóc ... vyhrážajú sa mi kondómom

Mini balenie kondómov v Taliansku obsahuje 6 kusov šprciek, štandardné 9 alebo 12. U nás si kúpite balíček (3 ks) a vydrží vám takmer do konca záruky. Ako je to možné? Nuž tak, ak si chce slovenská žena aspoň trocha zasúložiť, mala by na kondómy zabudnúť. U slovenských mužov spôsobujú neuveriteľné alergické reakcie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)

Je rozumné nenechávať to na náhodu. Ak sa vám zdá, že sa vo vzťahu zosexieva, radšej "toho svojho" na použitie kondómu upozornite. Ale pomôže vám to? SOTVA. Zažila som muža, ktorý aj napriek upozorneniu, akonáhle uvidel kondóm, jeho penis nie len, že poklesol a zmäkol ako jarný sneh na prvom slnku, ale pokúsil sa vtiahnuť do panevnej kosti. Vyzeral ako slimáčik zaliezajúci do ulity (týmto pozdravujem Braňa). Nie som chlap, nemôžem posúdiť, čo v nich vyvoláva takú traumu, ale v zásade ma to nemusí zaujímať. Nemám absolútne žiadnu chuť stráviť s mužom niekoľko sedení a rozoberať s ním jeho vnútorné pocity neistoty z použitia niečoho, čo považujem pri sexe za úplnú samozrejmosť.

Celé toto tvrdohlavé odmietanie mi príde úplne neolgické. Veď dôvodov je toľko, že akákoľvek iná možnosť vyzerá ako škrabanie sa v ľavom uchu palcom na pravej nohe. Len si to vezmite:

Otehotnenie
Percento mužov, ktorí si "dávali pozor" a potom sa museli ženiť, je na Slovensku tak vysoké, že každého ďalšieho považujem za idiota. (Samozrejme, všetkých, ktorí to urobili z lásky a premyslene, pozdravujem a gratulujem.)

Zdravie
Sú choroby, pred ktorými vás ani kondóm neuchráni, ale to predsa nie je dôvod, aby ste sa nechránili pred všetkým ostatným, pred čím môžete. Rozumný muž by mal na použití kondómov TRVAŤ a malo by ho varovať, ak ich odmietne partnerka. Ak teda nie je jej úplne prvý. Je pekné, že verí vám, ale takto pravdepodobne verila aj všetkým ostatným, o ktorých prehľad nemáte. A ak sa zamyslíte, že riskujete prevádzkyschopnosť svojho najlepšieho priateľa ... teda .... klobúk dolu, hazardéri.

Bordel okolo
Milí moji, komu by sa chcelo zakaždým prať všetko posteľné prádlo? Alebo nikdy nezbudnúť na uterák, aby bol po ruke? Nehovoriac o alergických reakciách, ak to najlepšie z muža neodstráni žena zo svojho tela dosť rýchlo a ono to zaschne. Br, poviem vám, nevyzerá to bohvieako.

Prirodzený priebeh, spoločné finále
(môj obľúbený argument)
Ak použijete kondóm, nemusí partner celý čas sledovať, či je žena "už", aby sa konečne mohol uvoľniť, ale aj to len natoľko, aby stihol včas vystreliť inam. Takto sa k spoločnému orgazmu neprepracujete, ani keby čo.

Samozrejme, ak máte dlhú dobu rovnakého partnera, poznáte sa, veríte, ľúbite sa, môžte ma považovať za oprsklú, všetečnú a prehnane náročnú babizňu. Úprimne povedané, ani by som nemohla protestovať, naozaj taká som :). Ale nemá zmysel ustupovať mužskému argumentu, že s kondómom to proste nie je ono. Zlatíčka, myslím, že ak máte svoju partnerku radi a vážite si ju, môžte sa pre ňu pokúsiť niečo urobiť. A verte mi, začiatky síce bývajú ťažké, ale len prax robí šampióna.

Sandra Dernerová

Sandra Dernerová

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žena, slovenský štandard. Život si riadi sama a na riešenie problémov využíva mágiu, drzosť a tvrdohlavosť. Zoznam autorových rubrík:  SexíčekVzťahyŤažké ezoteričnoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu