reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Sandra Dernerová

Sandra Dernerová

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žena, slovenský štandard. Život si riadi sama a na riešenie problémov využíva mágiu, drzosť a tvrdohlavosť. Zoznam autorových rubrík:  SexíčekVzťahyŤažké ezoteričnoSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

- ako ma dostali ruské pesničky

Sandra Dernerová

- ako ma dostali ruské pesničky

Neberte tento článok príliš vážne. Napísala som ho pod vplyvom ruských pesničiek, ktorým som nevedela odolať :).

  • 8. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 829x
  • 20
Ako chutí život

Sandra Dernerová

Ako chutí život

Keď som začala písať blogy, moja veľmi dobrá priateľka Saška mi poslala citát od talianskeho spisovateľa, ktorý sa volal Ettore Schmitz (známejší bol pod menom Italo Svevo). Italo raz napísal: Verím, úprimne verím, že najlepší spôsob, ako sa naučiť písať, je načarbať každý deň aspoň niečo. Treba sa pokúsiť vydolovať z hĺbok vlastného bytia každý deň jeden zvuk, jeden prízvuk, jednu skamenelinu niečoho, čo je i nie je myšlienkou, čo je aj nie je citom, hoci len nejakú výstrednosť, žiaľ, bolesť, niečo úprimné… V opačnom prípade - keď si myslíme, že nadišiel pravý čas, aby sme vzali do ruky pero - hrozí, že vhupneme do zabehaných klišé alebo obídeme miesto, ktoré sme nedostatočne preskúmali. Jednoducho - mimo pera niet spásy.

  • 18. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 127x
  • 15
Na víkend trocha "out of range"

Sandra Dernerová

Na víkend trocha "out of range"

Prišla som na dôvod, prečo by sa ľudia mali párovať a nežiť osamelý život: aby vás nenašli štyri týždne po vašej smrti ohlodaných domácou zverinou. A aj to len vďaka tomu, že nevenčení psi a mačky smrdia a vreštia tak, že to už susedia nevydržali a vylomili dvere.

  • 6. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 619x
  • 24
reklama
SkryťZatvoriť reklamu