reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Sandra Dernerová

Sandra Dernerová

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žena, slovenský štandard. Život si riadi sama a na riešenie problémov využíva mágiu, drzosť a tvrdohlavosť. Zoznam autorových rubrík:  SexíčekVzťahyŤažké ezoteričnoSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Sandra was here

Sandra Dernerová

Sandra was here

Slnečný, slnečný, nádherný zmrznutý deň. Nadýchnete sa a cítite, ako si čerstvý vzduch razí cestu do pľúc a zanecháva za sebou mrazivú stopu vnútri a potom zas obláčik pary vonku. Problémy, ak nejaké boli, sa trasú zo strachu pred zimou a ako upíri sa rozpadajú na mrazivom slnku. V takéto dni cítim, ako mi energia prechádza žilami a razí si cestu synapsami. Je to ako kvalitné ráno po kvalitnom sexe :). Práve takýto deň je ako stvorený na rozlúčku. Po dlhom zvažovaní som sa rozhodla ukončiť svoju publikačnú činnosť na tomto serveri. Milí moji neznámi, bolo mi cťou a potešením. Ďakujem vám za to, že ste čítali, za podporu aj za odozvy, ktoré ste mi posielali a ospravedlňujem sa každému, komu som nestihla odpovedať. Ďakujem aj prevádzkovateľom tohoto servera, bol to vynikajúci nápad a nakoľko môžem posúdiť, aj kvalitná realizácia.

  • 2. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 186x
O zmarených plánoch, snehu a nezištnej pomoci

Sandra Dernerová

O zmarených plánoch, snehu a nezištnej pomoci

So Saškou sme mali na včera naplánovaný vážny roadtrip Bratislava-Paríž. Chceli sme sadnúť do auta a vyraziť do centra Paríža, kde sa na Silvestra koná úžasná párty a na ktorú sme my dve boli pozvané. Plány pekné, ale čo vám budem hovoriť, pravdepodobne každý, kto bol včera na Slovensku, vie, ako to skončilo. Vyliezla som ráno z bytovky a prešuchtala som sa k autu. Mala som pri tom plné ruky tašiek, dve kabely na pleci, čižmičky na opätku. Okrem toho tieločko a čiernu koženú bundu, k nim zavinovaciu sukňu, ktorá sa v tom neskutočnom vetre stále otvárala, sexi pančuchy pod ňou sa končili pekným okrajom v polovici stehien.

  • 31. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 950x
  • 5
Víkendová oddychovka na tému "I like you just the way you are"

Sandra Dernerová

Víkendová oddychovka na tému "I like you just the way you are"

Dnes je nádherný deň :). Slnko svieti, vzduch je celý voňavý, vtáčkovia spievajú a ľaľie poľné, nahaté a neošatené prekvitajú tak, že až. Včera v noci mi jeden pán povedal: "Sandra, ja vás mám rád takú aká ste". Myslím, že to je to, po čom túžime všetci.

  • 9. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 596x
  • 9
Carpe diem

Sandra Dernerová

Carpe diem

Stále okolo seba počujem vetičky, ktorými sa ľudia kŕmia, aby sa nemuseli pozrieť pravde do očí. Žena, ktorá zbytočne čaká, že jej muž zavolá a ak sa po dlhej pauze predsa ozve, radšej mu uverí, že mal veľa práce. Partneri, ktorí prežili vášnivý vzťah a pri rozchode si nahovárajú, že ostanú priateľmi. Moletky, ktoré zanietene tvrdia, že priberajú z vody a od zajtra začnú chudnúť. A čo už len taký evergreen, ako alkoholik, ktorý vie, že má všetko pod kontrolou a teda nemá problém, pretože môže kedykoľvek prestať, ak bude chcieť.

  • 29. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 997x
  • 14
Niečo je zhnité v štáte BLOGovom, alebo začína to tu smrdieť

Sandra Dernerová

Niečo je zhnité v štáte BLOGovom, alebo začína to tu smrdieť

Na BLOGu sa pravdepodobne budú kategorizovať "kvalitné" a menej kvalitné články, pričom bohapustý odpad nemá nárok ukazovať sa na titulke. Myšlenka je to skvelá. Ako som počula, vraj tu pribúda mentálnych výgrcov a niet sa čo diviť. Predsa len, nás autorov, je stále viac a štatistika nepustí. Je ale potrebné určiť hranice toho, čo je, alebo nie je kvalitný článkok. A určovanie podobných hraníc, to je subjektívna záležitosť.

  • 26. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 509x
  • 149
reklama
Běž domů, Ivane

Sandra Dernerová

Běž domů, Ivane

Som patriot. Ak má niekto nárok nadávať na Slovensko, sme to my, Slováci. Nemám nič proti cudzincom, skôr naopak. Myslím, že Slovensku a Slovákom len prospeje otvoriť sa aj iným kultúram a názorom a uvedomiť si, že máme byť na čo hrdý a nemusíme agresivitou zakrývať nezmyselné komplexy. Rada si vypočujem, čo si o nás myslia ľudia z iných krajín, ale rozčuľuje ma, ak sa sem niekto rozhodne presťahovať, využíva všetky výhody, ktoré mu život a podnikanie u nás prinášajú, a aj napriek tomu tu všetko a všetkých kritizuje.

  • 8. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 863x
  • 13
Kúpim Ti veľké didy

Sandra Dernerová

Kúpim Ti veľké didy

Veľké prsia, malé prsia, ťažko sa rozhodnúť, čo je lepšie. Prečo sa nezahrať na sliepku a nenechať to na priateľa? Veď v konečnom efekte, on je ten, komu sa chceme páčiť. Alebo mu povieme: "Choď do riťky, ak ma nechceš takú, aká som"?

  • 22. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 965x
  • 33
Chudáci muži ... alebo ... Toto je ženský svet

Sandra Dernerová

Chudáci muži ... alebo ... Toto je ženský svet

Kedysi bol svet krásnym miestom. Veci boli čierne, alebo biele, chlapi boli rozhodní a mužní, ženy nežné a ženské. Muži zarábali peniaze a ako páni domu určovali pravidlá. James Bond, drsný to myzogýn, zastrelil, čo sa pohlo a na dôvažok pretiahol všetko čo malo prsia a správny pár chromozómov. Ženy bez volebného práva prebaľovali doma deti a so zaťatými zubami si plnili manželské povinnosti. Ach, kde je ten krásny svet.

  • 17. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 033x
  • 43
reklama
SkryťZatvoriť reklamu