reklama

Kúpim Ti veľké didy

Veľké prsia, malé prsia, ťažko sa rozhodnúť, čo je lepšie. Prečo sa nezahrať na sliepku a nenechať to na priateľa? Veď v konečnom efekte, on je ten, komu sa chceme páčiť. Alebo mu povieme: "Choď do riťky, ak ma nechceš takú, aká som"?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (33)

Mám známu, ktorá vyzerá tak, že by kvôli nej farár rozkopol kostolné okno. Je síce trocha chudá na môj vkus, ale okrem toho, čo sa nazýva dobrou postavou, má aj charizmu a sexappeal. A to, ako sa vraví, v apatieke nekúpiš. Na dôvažok k tomu všetkém má však aj priateľa, ktorý by si zaslúžil ak nie zakopať, tak aspoň nakopať. Neustále jej opakuje, čo je na nej nepekné. Ako zle je ostrihaná, ako je príliš namaľovaná, ako je málo namaľovaná. Ako je príliš vyzývavá a baví sa s ľuďmi na počkanie, čím ho pred známymi zhadzuje. Ako sa s ňou nudí, nie ako s tou novou kolegyňou, ktorá je taká zábavná. Aký má veľký zadok. Aké má malé prsia.

Keby bolo po mojom, vysvetlila by som mu, že chlapa s malým penisom a slabými výkonmi v posteli spoznáš podľa toho, ako tyranizuje svoju partnerku, aby si vylepšil dojem sám zo seba. Samozrejme, nemalo by zmysel ponižovať nejakú chuderu. Jedine ak je tá žena naozaj čo k čomu, môže si on pripadať ako capo di tutti capi, macho a poloboh. Bohužiaľ, nijako by som jej nepomohla, každú kritiku, ktorá sa k nemu dostane, si nakoniec odnesie ona.

Minule som skoro vyskočila z kože, keď mi povedala, ako jej skritizoval malé prsia, že veď jemu ani nestojí, keď ju v posteli vidí. A že nech ide na plastiku, lebo toto on v posteli znášať nebude. Aj vás zaráža, prečo si chce nechať urobiť plastiku, aby si uspokojila nevyrovnaného chudáka, ktorému ani nestojí?

Majka, neverím, že tým sa to skončí. Muž ako on, nebude nikdy spokojný a je úplne jedno, čo urobíš. Môžeš mu vyvárať, môžeš mu fajčiť každý deň, môžeš sa prestať stýkať s ľuďmi, ktorých máš rada a ktorí majú radi teba. Môžeš sa nechať celá preoperovať, kým nebudeš vyzerať ako Pamela Anderson, zmení sa len jedno a to tvoj prístup k tebe. Jeho prístup ostane rovnaký, vždy si nájde niečo nové, čím ti bude môcť ublížiť, aby si sa cítila neistá, len ty sa budeš cítiť horšie a horšie, budeš sa viac a viac ponižovať.

Pre zanietených odporcov čohokoľvek:
Nemyslím si, že muži sú bléé a my chuderky nemáme ako sa brániť. Poznám mužov, ktorí sú tiež ponižovaní a v záujme vzťahu a rodiny sú schopní prehltnúť čokoľvek. Podľa mňa sa k vám ale ľudia chovajú tak, ako ich necháte. A je na každom z nás, aby sme si zvážili, či nám vzbura, alebo naopak to poníženie, stoja za to, čo dostávame.

Sandra Dernerová

Sandra Dernerová

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Žena, slovenský štandard. Život si riadi sama a na riešenie problémov využíva mágiu, drzosť a tvrdohlavosť. Zoznam autorových rubrík:  SexíčekVzťahyŤažké ezoteričnoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu